Dienst

Gonzo

Ik duik een dag onder in jullie organisatie en kom terug met verhalen die blijven hangen

Dienst

Gonzo

Ik duik een dag onder in jullie organisatie en kom terug met verhalen die blijven hangen

Dienst

Jullie verhaal verdient beter

Dienst

Jullie verhaal verdient beter

Jullie organisatie zit vol verhalen die het vertellen waard zijn. In de mensen die er werken, de processen die draaien en de energie waarmee jullie elke dag de volgende stap zetten.

Maar die verhalen blijven vaak onverteld.

De meeste content ontstaat ergens aan een vergadertafel. Vooraf uitgedacht, maar door niemand beleefd.

Jullie verdienen verhalen die laten zien wie jullie echt zijn. Zodat mensen bij je organisatie denken aan een gesprek met een goede vriend, in plaats van een zakelijke brochure in de wachtkamer.

Jullie zijn interessanter dan jullie website doet voorkomen.

Het is tijd om die verhalen naar boven te halen.

Dienst

Gonzo

Ik duik een dag onder in jullie organisatie een kom terug met verhalen die blijven hangen

Dienst

Jullie verhaal verdient beter

Jullie organisatie zit vol verhalen die het vertellen waard zijn. In de mensen die er werken, de processen die draaien en de energie waarmee jullie elke dag de volgende stap zetten.

Maar die verhalen blijven vaak onverteld.

De meeste content ontstaat ergens aan een vergadertafel. Vooraf uitgedacht, maar door niemand beleefd.

Jullie verdienen verhalen die laten zien wie jullie echt zijn. Zodat mensen bij je organisatie denken aan een gesprek met een goede vriend, in plaats van een zakelijke brochure in de wachtkamer.

Jullie zijn interessanter dan jullie website doet voorkomen.

Het is tijd om die verhalen naar boven te halen.

Menselijk

Opvallen in een tijd van AI

Menselijk

Opvallen in een tijd van AI

Social media stroomt over van AI-gegenereerde content en alles voelt hetzelfde. Algoritmes herkennen dit steeds vaker en gebruikers scrollen door zonder te stoppen.

Persoonlijke verhalen van mensen in echte situaties doorbreken die ruis. Ze voelen echt, klinken anders en blijven hangen. De inhoud is namelijk puur.

Terwijl iedereen AI gebruikt om sneller content te maken, kun jij het anders doen.

Menselijk

Opvallen in een tijd van AI

Social media stroomt over van AI-gegenereerde content en alles voelt hetzelfde. Algoritmes herkennen dit steeds vaker en gebruikers scrollen door zonder te stoppen.

Persoonlijke verhalen van mensen in echte situaties doorbreken die ruis. Ze voelen echt, klinken anders en blijven hangen. De inhoud is namelijk puur.

Terwijl iedereen AI gebruikt om sneller content te maken, kun jij het anders doen.

Waarom Gonzo?

Een dag Gonzo

Waarom Gonzo?

Een dag Gonzo

Ik ga niet aan jullie vergadertafel zitten om te bedenken wat jullie verhaal zou kunnen zijn.

Ik duik erin.

Een hele dag ben ik onderdeel van jullie organisatie. Ik loop, kijk en luister mee. Ik voel hoe jullie werken, zie hoe jullie met elkaar omgaan en vang de momenten op die in formele interviews nooit naar voren komen. 

Precies zoals Hunter S. Thompson dat deed.
Je moet erbij zijn, niet erover praten.

Hunter S. Thompson werd beroemd omdat hij zich onderdompelde in de verhalen die hij wilde vertellen. Hij ging erheen, beleefde het mee en voelde wat er echt speelde.

Dat doe ik ook, maar dan voor jullie. 

Waarom Gonzo?

Een dag Gonzo

Ik ga niet aan jullie vergadertafel zitten om te bedenken wat jullie verhaal zou kunnen zijn.

Ik duik erin.

Een hele dag ben ik onderdeel van jullie organisatie. Ik loop, kijk en luister mee. Ik voel hoe jullie werken, zie hoe jullie met elkaar omgaan en vang de momenten op die in formele interviews nooit naar voren komen. 

Precies zoals Hunter S. Thompson dat deed.
Je moet erbij zijn, niet erover praten.

Hunter S. Thompson werd beroemd omdat hij zich onderdompelde in de verhalen die hij wilde vertellen. Hij ging erheen, beleefde het mee en voelde wat er echt speelde.

Dat doe ik ook, maar dan voor jullie. 

Waarom Gonzo?

Hoe ziet zo'n dag eruit?

Waarom Gonzo?

Hoe ziet zo'n dag eruit?

Een hele werkdag ben ik jullie schaduw. Ik voer gesprekken, maar ik observeer ook. Ik zie hoe jullie koffie drinken, hoe jullie problemen oplossen en hoe jullie lachen om dezelfde inside jokes. Ik schuif aan bij een bureau, trek werkkleding aan in de werkplaats of rij mee in een bezorgauto. Het is maar net wie jullie zijn en wat jullie elke dag doen.

Waarom Gonzo?

Hoe ziet zo'n dag eruit?

Een hele werkdag ben ik jullie schaduw. Ik voer gesprekken, maar ik observeer ook. Ik zie hoe jullie koffie drinken, hoe jullie problemen oplossen en hoe jullie lachen om dezelfde inside jokes. Ik schuif aan bij een bureau, trek werkkleding aan in de werkplaats of rij mee in een bezorgauto. Het is maar net wie jullie zijn en wat jullie elke dag doen.

De uitvoering

En daarna?

De uitvoering

En daarna?

Na die dag vol verhalen en beelden begint voor mij het echte werk. Ik luister alle gesprekken terug en werk de transcripten uit. Ik zoek naar die momenten die de spreker misschien zelf niet eens doorhad: een opmerking die de kern van jullie organisatie raakt of een verhaal dat perfect jullie werkwijze illustreert.

Alle foto's bekijk ik stuk voor stuk. Welke laten precies zien hoe jullie werken? Welke gezichten vertellen het verhaal dat bij de tekst hoort?

Vervolgens schrijf ik. Ik weef alle verhalen samen tot content die voelt alsof je zelf aan het vertellen bent. Want dat is precies wat er gebeurde: jullie hebben verteld, ik heb geluisterd en vastgelegd.

Binnen drie weken ontvang je verhalen die echt van jullie zijn.

De uitvoering

En daarna?

Na die dag vol verhalen en beelden begint voor mij het echte werk. Ik luister alle gesprekken terug en werk de transcripten uit. Ik zoek naar die momenten die de spreker misschien zelf niet eens doorhad: een opmerking die de kern van jullie organisatie raakt of een verhaal dat perfect jullie werkwijze illustreert.

Alle foto's bekijk ik stuk voor stuk. Welke laten precies zien hoe jullie werken? Welke gezichten vertellen het verhaal dat bij de tekst hoort?

Vervolgens schrijf ik. Ik weef alle verhalen samen tot content die voelt alsof je zelf aan het vertellen bent. Want dat is precies wat er gebeurde: jullie hebben verteld, ik heb geluisterd en vastgelegd.

Binnen drie weken ontvang je verhalen die echt van jullie zijn.

Lars weet van een diepgaand interview met startup founders een prettig leesbaar verhaal te maken. Juist wanneer de materie complex is, weet hij het toegankelijk te maken zonder de inhoudelijke kracht te verliezen.

Karina Zuiderveen

Founded

Lars weet van een diepgaand interview met startup founders een prettig leesbaar verhaal te maken. Juist wanneer de materie complex is, weet hij het toegankelijk te maken zonder de inhoudelijke kracht te verliezen.

Karina Zuiderveen

Founded

Lars weet van een diepgaand interview met startup founders een prettig leesbaar verhaal te maken. Juist wanneer de materie complex is, weet hij het toegankelijk te maken zonder de inhoudelijke kracht te verliezen.

Karina Zuiderveen

Founded

Met inmiddels drie prettige samenwerkingen achter de rug kan ik niet anders zeggen: Lars weet wat ie doet en levert wat er gevraagd wordt. Op zoek naar iemand je van de case een verhaal maakt? Bel Lars!

Dennis Feiken

Proposo

Met inmiddels drie prettige samenwerkingen achter de rug kan ik niet anders zeggen: Lars weet wat ie doet en levert wat er gevraagd wordt. Op zoek naar iemand je van de case een verhaal maakt? Bel Lars!

Dennis Feiken

Proposo

Met inmiddels drie prettige samenwerkingen achter de rug kan ik niet anders zeggen: Lars weet wat ie doet en levert wat er gevraagd wordt. Op zoek naar iemand je van de case een verhaal maakt? Bel Lars!

Dennis Feiken

Proposo

Lars heeft ons geholpen om onze propositie aan te scherpen. We zaten al jarenlang vast in ons denkpatroon, maar hij wist dat te doorbreken. Ondanks onze eigen sterke meningen, heeft hij ons overtuigd om onze manier van communiceren radicaal om te gooien. Waar wij vooral zochten naar de juiste woorden om uit te leggen wat we doen, draaide Lars het verhaal om: wat levert het onze doelgroep op? Zonder Lars was dat ons nooit gelukt.

Harmen Visser

TRES

Lars heeft ons geholpen om onze propositie aan te scherpen. We zaten al jarenlang vast in ons denkpatroon, maar hij wist dat te doorbreken. Ondanks onze eigen sterke meningen, heeft hij ons overtuigd om onze manier van communiceren radicaal om te gooien. Waar wij vooral zochten naar de juiste woorden om uit te leggen wat we doen, draaide Lars het verhaal om: wat levert het onze doelgroep op? Zonder Lars was dat ons nooit gelukt.

Harmen Visser

TRES

Lars heeft ons geholpen om onze propositie aan te scherpen. We zaten al jarenlang vast in ons denkpatroon, maar hij wist dat te doorbreken. Ondanks onze eigen sterke meningen, heeft hij ons overtuigd om onze manier van communiceren radicaal om te gooien. Waar wij vooral zochten naar de juiste woorden om uit te leggen wat we doen, draaide Lars het verhaal om: wat levert het onze doelgroep op? Zonder Lars was dat ons nooit gelukt.

Harmen Visser

TRES

Twee smaken

Wil je met of zonder beeld?

Twee smaken

Wil je met of zonder beeld?

Twee smaken

Wil je met of zonder beeld?

Gonzo verhalen

Ik duik een dag onder in jullie organisatie om de verhalen te vinden die anders onverteld blijven.

Wat je krijgt:

  • 6-8 dieptegesprekken tijdens een werkdag

  • Verhaalvertaling per gesprek (lang en kort)

    • 1 langer verhaal

    • 2 uitgewerkte quotes

    • Ideaal voor eigen site en LinkedIn

  • Audio-opnames van alle gesprekken

  • Binnen 3 weken opgeleverd

€1450

Ik duik een dag onder in jullie organisatie om de verhalen te vinden die anders onverteld blijven.

Wat je krijgt:

  • 6-8 dieptegesprekken tijdens een werkdag

  • Verhaalvertaling per gesprek (lang en kort)

    • 1 langer verhaal

    • 2 uitgewerkte quotes

    • Ideaal voor eigen site en LinkedIn

  • Audio-opnames van alle gesprekken

  • Binnen 3 weken opgeleverd

€1450

Gonzo verhalen + beeld

Dezelfde dag, maar dan vastgelegd in verhalen en beeld. Ik kom niet alleen met vragen, maar ook met een camera om de momenten vast te leggen. Jullie ontvangen het complete verhaal.

Alles van Gonzo verhalen, plus:

  • 15-20 professionele foto's (bewerkt en klaar voor gebruik)

  • Behind the scenes beelden van jullie processen (alleen de processen die jullie willen delen, natuurlijk!)

  • Een afbeelding bij ieder verhaal

  • "Een dag bij [jouw organisatie] fotoverhaal


€2050

Gonzo verhalen + beeld

Dezelfde dag, maar dan vastgelegd in verhalen en beeld. Ik kom niet alleen met vragen, maar ook met een camera om de momenten vast te leggen. Jullie ontvangen het complete verhaal.

Alles van Gonzo verhalen, plus:

  • 15-20 professionele foto's (bewerkt en klaar voor gebruik)

  • Behind the scenes beelden van jullie processen (alleen de processen die jullie willen delen, natuurlijk!)

  • Een afbeelding bij ieder verhaal

  • "Een dag bij [jouw organisatie] fotoverhaal


€2050

Gonzo verhalen

Ik duik een dag onder in jullie organisatie om de verhalen te vinden die anders onverteld blijven.

Wat je krijgt:

  • 6-8 dieptegesprekken tijdens een werkdag

  • Verhaalvertaling per gesprek (lang en kort)

    • 1 langer verhaal

    • 2 uitgewerkte quotes

    • Ideaal voor eigen site en LinkedIn

  • Audio-opnames van alle gesprekken

  • Binnen 3 weken opgeleverd

€1450

Gonzo verhalen + beeld

Dezelfde dag, maar dan vastgelegd in verhalen en beeld. Ik kom niet alleen met vragen, maar ook met een camera om de momenten vast te leggen. Jullie ontvangen het complete verhaal.

Alles van Gonzo verhalen, plus:

  • 15-20 professionele foto's (bewerkt en klaar voor gebruik)

  • Behind the scenes beelden van jullie processen (alleen de processen die jullie willen delen, natuurlijk!)

  • Een afbeelding bij ieder verhaal

  • "Een dag bij [jouw organisatie] fotoverhaal


€2050

Doelgroep

Voor wie is Gonzo?

Doelgroep

Voor wie is Gonzo?

Gonzo werkt het beste voor organisaties die:

  • Trots zijn op wat ze doen, maar worstelen om dat te laten zien

  • Interessante mensen in dienst hebben met verhalen die het vertellen waard zijn  

  • Willen laten zien hoe het er echt aan toegaat

  • Authentieke content willen die opvalt tussen alle standaard marketing

Denk aan: productie-bedrijven, social enterprises, groeiende scale-ups, familiebedrijven en organisaties in verandering.

Doelgroep

Voor wie is Gonzo?

Gonzo werkt het beste voor organisaties die:

  • Trots zijn op wat ze doen, maar worstelen om dat te laten zien

  • Interessante mensen in dienst hebben met verhalen die het vertellen waard zijn  

  • Willen laten zien hoe het er echt aan toegaat

  • Authentieke content willen die opvalt tussen alle standaard marketing

Denk aan: productie-bedrijven, social enterprises, groeiende scale-ups, familiebedrijven en organisaties in verandering.

FAQ

Vragen? Ik was je voor.

FAQ

Vragen? Ik was je voor.

Wat als er vertrouwelijke zaken zijn die je niet mag zien / horen?

Hoe ga je om met privacy van medewerkers die niet meewerken?

Wat als onze werkdag saai is?

Kun je ook ‘s avonds of in het weekend? Onze werkdagen zijn niet representatief.

Hoe zit het met reiskosten?

Krijgen we de content ter goedkeuring?

Waarom een abonnement van 3 maanden? (Niet voor Gonzo)

Wie moet ik beschikbaar maken voor de interviews?

Waar vinden de interviews plaats?

Wat als er een maand niets bijzonders is gebeurd?

Hoe lang duurt het voordat ik content krijg?

Plaats je de content ook in ons CMS?

Kan ik content nog aanpassen na oplevering?

Kan ik ook eenmalig boeken?

Kan ik tussentijds opschalen naar een groter pakket?

Wat zijn de betalingsvoorwaarden?

Gebruik je AI?

Wat als er vertrouwelijke zaken zijn die je niet mag zien / horen?

Hoe ga je om met privacy van medewerkers die niet meewerken?

Wat als onze werkdag saai is?

Kun je ook ‘s avonds of in het weekend? Onze werkdagen zijn niet representatief.

Hoe zit het met reiskosten?

Krijgen we de content ter goedkeuring?

Waarom een abonnement van 3 maanden? (Niet voor Gonzo)

Wie moet ik beschikbaar maken voor de interviews?

Waar vinden de interviews plaats?

Wat als er een maand niets bijzonders is gebeurd?

Hoe lang duurt het voordat ik content krijg?

Plaats je de content ook in ons CMS?

Kan ik content nog aanpassen na oplevering?

Kan ik ook eenmalig boeken?

Kan ik tussentijds opschalen naar een groter pakket?

Wat zijn de betalingsvoorwaarden?

Gebruik je AI?

FAQ

Vragen? Ik was je voor.

Wat als er vertrouwelijke zaken zijn die je niet mag zien / horen?

Hoe ga je om met privacy van medewerkers die niet meewerken?

Wat als onze werkdag saai is?

Kun je ook ‘s avonds of in het weekend? Onze werkdagen zijn niet representatief.

Hoe zit het met reiskosten?

Krijgen we de content ter goedkeuring?

Waarom een abonnement van 3 maanden? (Niet voor Gonzo)

Wie moet ik beschikbaar maken voor de interviews?

Waar vinden de interviews plaats?

Wat als er een maand niets bijzonders is gebeurd?

Hoe lang duurt het voordat ik content krijg?

Plaats je de content ook in ons CMS?

Kan ik content nog aanpassen na oplevering?

Kan ik ook eenmalig boeken?

Kan ik tussentijds opschalen naar een groter pakket?

Wat zijn de betalingsvoorwaarden?

Gebruik je AI?